Колега, тези коли се зацепват само и единствено с пети за зацепване. Смени майстора за да недоосере нещата. А иначе за питането ти за вариатора - на вала откъм купето е.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странно виене при 147 1.6 ТС
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеTe това вече си е пишман работа. А МАЙСТОРЪТ виде ли дал има обелезано как стои шайбето спремо вариатрото, ми е интересе на мен?AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщениеЕй бе ти верно си голем вредител - що ебаваш човека така гнусноAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
днес майстора отхлаби ремъка и виенето почти изчезна, в движение не се чува,само на място се долавя едва едва, но вече според мен вече е нормално. А за тракането взехме добавка за почистване на двигателя и я сипахме в старото масло,въпреки че бе много добро и на около 5000км мисля,че беше 10в60, сипахме добавката на загрят на 65градуса двигател,оставихме колата да поработи 20-тина мин. с нея и тракането изчезна и колата забръмча като пчеличка, сменихме маслото със селения 10в40 и филтара за около 100лв. всичко и като я запалихме,като чели пак притрякваше като бе изтинала докато я бяхме оставили да се изцеди старото масло, като стигна 90градуса на място отихна, после я оставих малко и я запалих и сочеше около 70 градуса температура и пак работеше идеално. Дано всичко вече да е наред.
П.С. Ремъка го свали и го сложи без въпросните пети а по белези които си бе направил майстора, но според мен няма никакъв проблем,превъртя го с ключ 4 оборота преди да запалим и колара си запали без проблем. Какви са признаците на не добре зацепен ремък, не би ли трябвало да не пали добре,да мени обороти да не върви и да чукат клапани евентуално. Ако това дрънчене което се чуваше е било от недобре зацепен ремък,не би трябвало да изчезне като загрее двигателя,а тук изчезна напълно.
Comment
-
колега надявам се наистина да сте зацепили ремъка макар и това да е невъзможно без пети за тези двигатели а относно клапаните за хидравличните повдигачи каквито са твоите е нормално след 70-80000 километра да тракат докато температурата на двигателя не достигне 80-85 градуса и след това отихват но на тези километри е вероятно да имаш и шум от вариатора които не би трябвало да те притеснява това не оказва толкова голяма разлика в вурвенето на колата както твърдят много маистори които ги интересува само как да ти вземят парите за ненуйен ремонт и все пак ако нчкои ден имаш път към пловдив на драго сърце бих ти зацепил ремъка с пети напълно БЕЗПЛАТНО147 1.8 twin spark
Comment
-
Първоначално публикувано от zatopol Покажи съобщениеколега надявам се наистина да сте зацепили ремъка макар и това да е невъзможно без пети за тези двигатели а относно клапаните за хидравличните повдигачи каквито са твоите е нормално след 70-80000 километра да тракат докато температурата на двигателя не достигне 80-85 градуса и след това отихват но на тези километри е вероятно да имаш и шум от вариатора които не би трябвало да те притеснява това не оказва толкова голяма разлика в вурвенето на колата както твърдят много маистори които ги интересува само как да ти вземят парите за ненуйен ремонт и все пак ако нчкои ден имаш път към пловдив на драго сърце бих ти зацепил ремъка с пети напълно БЕЗПЛАТНО
Comment
-
Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщениеМаняци днес установих,че като натисна съединителя и виенето се увеличаваи с натиснат съединител като подавам газ свири по-силно, а иначе нито ми боксува,отделя най долу и работи нормално, каква ли да е причината.
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщениеМаняци днес установих,че като натисна съединителя и виенето се увеличаваи с натиснат съединител като подавам газ свири по-силно, а иначе нито ми боксува,отделя най долу и работи нормално, каква ли да е причината.
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЛагерът на лагер помпата (една ми остана). А ако ти отделя най-долу не е добре
Comment
-
Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщениеКолега според мен като отделя горе съединителя не е добре и си заминава, а като ми отделя малко под средата си е много добре, а това виене изчезна вчера при по-продължително каране,но като пренощува навън на студено и пак се появи. Видях в друга твоя тема преди малко за отстраняване на проблема с компресор но не е описано какво точно трябва да се направи, ако може опиши подробно каде се надува с компресор за да излезе тази мръсотия.
Колкото до това къде е добре да отделя - гледам Бобо е тук и той ще каже най-добре. Аз не съм толкова навътре по тая частAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеВече съм описал там.
Колкото до това къде е добре да отделя - гледам Бобо е тук и той ще каже най-добре. Аз не съм толкова навътре по тая част0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНищо не си описал в другата тема щото и нищо не си постигнал с компресораAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеИздухах мръсотия колкото можах, че беше пълно не знам откъде0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment